Faster Forward Elements integreert Surfly voor advies op afstand

De Nederlandse softwarebouwer Faster Forward heeft, de cobrowsing-technologie van Surfly geïntegreerd in Faster Forward Elements. Hiermee krijgen financieel adviseurs de mogelijkheid via de web-cam met hun klanten te communiceren en hun scherm te delen.

Amsterdam, 18 juni 2015 – Faster Forward, leverancier van Faster Forward Elements (CRM en BPM-software voor de financiële sector), brengt vandaag een nieuwe versie op de markt waarmee financieel adviseurs in staat worden gesteld om met hun klanten te communiceren via een webcam en tegelijkertijd hun scherm te delen. Faster Forward gebruikt hiervoor de geavanceerde cobrowsing technologie van Surfly.

Surfly maakt online samenwerking op afstand zeer gemakkelijk door anderen te laten zien wat gebruikers in hun webbrowser zien. Een web-share-sessie kan worden gedeeld met iedereen, zonder dat daar software of een aanpassing op de website voor nodig is. Gebruikers kunnen (video)chatten in hoge kwaliteit en de bediening van de web-share-sessie kan gewisseld worden. Bovendien kan het product gemakkelijk geïntegreerd worden in een website.

“Wij zien een snel groeiende vraag naar oplossingen voor real-time online klantcontact. Voorop loopt de financiële sector, waar persoonlijke adviseurs steeds meer op afstand realtime met hun klanten communiceren.” Aldus Nicholas Piël, oprichter en CEO van Surfly. “Door samenwerking met Faster Forward, de marktleider in Nederland, krijgt een grote groep financieel intermediairs toegang tot onze technologie en maakt Surfly een nieuwe en eenvoudige vorm van interactie mogelijk tussen adviseurs en hun klanten.”

Voor meer informatie over Surfly en de geavanceerde co-browse technologie, kijk op https:// www.surfly.com.

Over Surfly

Surfly heeft een innovatieve oplossing ontwikkeld voor het delen van web-sessies. Surfly is simpel; ga naar ‘surfly.com’ vul een website in en deel deze met een ander. Surfly is snel; het werkt zonder dat er extra software gedownload hoeft te worden. Surfly is veilig; de toegankelijkheid geldt alleen voor het specifieke venster, er wordt geen toegang tot de volledig computer verleend.

Surfly wordt wereldwijd gebruikt door een grote verscheidenheid aan bedrijven, binnen Nederland is Surfly met name in gebruik bij de grotere banken en verzekeraars om advies op afstand te kunnen realiseren. Meer informatie vindt u op de website: www.surfly.com.

Zie voor beeldmateriaal onze mediakit.